oj

tänk på vad du säger

På en fest

jag: "Ja men 20 kronor, hur dyr är jag?"
sebbe: "Det där lät fan inte bra"

Förklaring: I somras så skjussade jag sebbe på cykeln till bråtenskolan och fick 20 kronor,
och igår tyckte han att jag var skyldig han det.

...

I skolan

jag: "Är rektorn här idag?"
rektorn: "Ah det är jag"

Förklaring: Jag har väl ingen koll helt enkelt

...

Utomlandsresa med kölarn

jag: *skriker* TA KORT PÅ SNYGGINGEN!!!!!
....... han är svensk, oj.

Förklaring: Hur ska jag veta att han är svensk?

...

I skolan

Matteläraren: "Så tar ni reda på vilken veckodag ni är födda"
Jag: "Va är veckodag!?"

Förklaring: Jag var väl trött?

...

I skolan

Jennifer: "varför är det så kallt här inne jämt?"
Jag: "för kallen är så jävla vägg"

Förklaring: Kan bli så när man är trött

...

I skolan

Jag: Vill ni höra ett askul skämt!?
Ekonomerna: Ah visst.
Jag: hmm.. hur va du nu igen? (glädjen dör..)
Jag: Äh, jag kommer inte ihåg hur det va men KUL va det!

Förklaring: Jag glömmer rätt lätt


...........

Hur det kan bli, nu ska jag iväg på yoga! PEACE

Kommentarer
Postat av: annika

hahahaha gött!

2010-02-14 @ 21:26:13
URL: http://annkyy.blogg.se/
Postat av: linnea

hahaha, tycker du ska börja ha en "tänk på vad du säger" varje vecka för det får du LÄTT ihop flera stycken till varje vecka ;) ♥

2010-02-15 @ 21:53:57
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0