2010-02-15

Idag besökte Annika mig i skolan och räddade mig med en daim, DANKE!
Tänker faktiskt inte uppdatera så mycket idag för nu ska jag göra det jag har lovat Linnea att göra!

PLUGGA! .........

HATAR att plugga, det är bland det värsta som finns!
Men jag måste ju så jag har inget val...

Försesten imorse tror jag att jag såg ett spöke?!
Det tror man vad man vill på förståss men när jag vaknade så såg jag en skugga av en människa, som typ bara stod där med hängande armar. Blev så jävla rädd så jag öppnade dörren och då försvann skuggan, så när pappa tänkte stänga dörren imorsen skrek jag nej för att jag ville inte att skuggan skulle komma tillbaka!
Helt sjukt, vet inte vart skuggan kom ifrån?
Kommer inte kunna sova inatt, usch!!!!!!

ursäkta fjortizzzzzsminkningen som jag självklart inte målat i paint,
men jag SAKNAR MITT LÅNGA HÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


nu vill jag gråta...

Kommentarer
Postat av: Annika

tack för en toppendag!



jag vill också gråta, ska dra på we are the world och gråta en skvätt, fan va skönt!



puss

2010-02-15 @ 21:45:17
URL: http://annkyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0