Alla hjärtans dag?

Nej jag tycker inte om alla hjärtans dag, för mig är det som en helt vanlig dag.
Kanske för att jag aldrig riktigt "firat den med någon"? vem vet...
Idag kan det ändå bli mysigt för Linnea har bjudit med mig på lite tjejmys, ska även få sova på en bit av hennes säng inatt!
Nu är det en vecka kvar sen är det LOV, ÄÄÄÄÄÄNTLIGEN!
På torsdag är det även friluffsdag, inte fan vet jag hur det stavas
Då ska i vilket fall Jag, Linnea, Jenna & Emelie spela badminton och sedan tennis!

Gårdagen bjöds på lite fest hos eve, slänger upp en video när Jenna, Malin och Sandra körde Coccobollstävling, stavas det med K eller C? eller både och?



nu ska jag invänta fortsättningskursen på yogan, sen hem duscha och snygga till mig sen åker jag till Linnea för lite söndagsmys! ♥

Kommentarer
Postat av: linnea

du är kocko! tack för igår snygging :D♥

2010-02-15 @ 21:34:17
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0