Fuck you

En dag som denna har jag varit i skolan, fikat&pratat med Linnea på stan och sen inte så mycket mer.
En dag som denna ska jag plugga till mitt roliga prov som är på torsdag, jag borde sätta igång!

Dom tre dagarna efter denna kommer bli bra!

• Ons: Färga & klippa mig, sen yoga!
• Tors: Hitta på något med Jennifer och Sandra!
• Fre: skräckfilm...............................................................

Jag har inte stött på något "lingonvecka" än så jag tror jag klarade mig, skönt isåfall!
Nu kanske jag ska ta tag i mig själv och börja plugga, vill ha ett VG den här gången! Så ja, nu ska jag plugga!



PZ ♥

Kommentarer
Postat av: linnea

het bild snygging! lyckades du laga halsbandet? :) när du ringer sen hoppas jag du kan svaren på frågorna när jag förhör dig! för du SKA ha vg! :D ♥

2010-02-03 @ 21:26:24
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0