geting?

Nu ska jag berätta en sak, ni kommer inte tro era öron för jag trodde inte mina ögon(?)
Igår när vi var hos malin på lite "förkrök" så står jag sandra & eve i köket och pratar,
helt plötsligt kommer det en jävla geting vid oss, inte en fluga, en GETING!
det finns inge värre än getingar, det är min största fobi, kan inte förklara hur rädd jag är för getingar!
Jag började självklart skrika och alla kastade sig ut ur rummet............. usch ryser när jag tänker på det äckliga fula onödig dumma djuret, fick jag med allt?



................

det här funkar inte längre...!

................

Var hos farmor förut och gav henne min fina mugg som jag köpt till henne, som det står min farmor på!
Hon blev jätte glad och invigde den genast med en samarin haha!
Nu snart, eller om cirka två timmar ska jag iväg och träna yoga, fan vad skönt!
Har haft så många tankar i mitt huvud idag så ska bli skönt att bara släppa allt!
hoppas man inte stöter på en ............. som förra gången hahaha, eller vad säger du annika?
Nu ska jag klämma in något litet i magen, man får ju igentligen inte äta eller dricka något en timme innan tränningen börjar så lika bra att ta något nu!

kort är mitt hår nu, och ledsen är jag!


vilken jävla klagodag

Kommentarer
Postat av: annika

tack eve<3 du är så jävla bra, älskar dig! hahaha för mig blev det en smyg*********!

2010-02-07 @ 21:06:56
URL: http://annkyy.blogg.se/
Postat av: mallan

det finns ett getingbo i garderoben..

2010-02-08 @ 15:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0