HAHA

FETTODAGEN IDAG, drog och köpte en semla med carro!
Var så jääävla sugen på det och när jag väl äter det mår jag illa...
men första och andra tuggan var god iallafall!



Efter det drog jag & jenna till malin, och där har man ju aldrig tråkigt!
Vi ska skapa en blogg åt henne, snyggmallan.blogg.se tror jag den ska heta,
ska fixa och trixa med den när hon är med! Kan ju inte göra något utan henne.
Men här är ett litet smakprov!



kommer bli jävligt roligt hahhaha!

...

Johan i min klass är ju för rolig när det gäller vissa saker!
Visst fan låter han som pumba?!



HAHAHHA, tycker själv att det är askul!
Resten av denna vecka är så jävla skön!
Imorgon börjar jag 11.10, hur gött som helst! Så ska jag även träna yoga och sen sova hos Linnea!
På torsdag är det friluffsdag då vi ska spela badminton och tennis!
Fredag börjar vi halv 10 och går på lov 11.20

UNDERBART!

nu ska jag njuta av min kväll, kanske ska slå på ett par avsnitt vänner?
ÄLSKAR VÄNNER

Kommentarer
Postat av: linnea

underbara media = underbara veckor ;) hahah hur mycket det stämde behöver vi inte gå in på men ibland kan vi fan inte klaga ;)

2010-02-16 @ 23:23:48
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/
Postat av: snyggmallan

hahahahahaha!1! :D

2010-02-17 @ 08:21:51
Postat av: Annika

hahahaha!

2010-02-18 @ 21:00:33
URL: http://annkyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0