inte kul

det är är jobbigt, ni vet klumpen i magen,
jag går och lägger mig!


uppdatering

vaken och ruffsig i håret!
Har ni känt den där klumpen i magen av att något som inte är kul kommer hända?
Jag har haft den två gånger nu dom senaste dagana och det är inte kul alls!
Men vill bara gråta fast man vet inte över vad?
Hade den i skolan idag och även när jag kom hem, så jag la mig i sängen och somnade.
Och sen när jag sov så kändes det mycket bättre, konstigt det där?

Nu har Malin bestämt att hon ska byta klass, och skola, till whalters!
Vår andra elev i klassen som bytt dit, orhan drog först!
Men kommer sakna dig malin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sen så är jag väldigt osäker på det där med inviduella valen!
Jag vill ju ha trafikutbildning, tänk vad man skulle spara pengar!
Men nu äre ju så att vi inte kommer ha någon fotografisk bild i media vilket suger, för det var ju därför ajg sökte media! Och då vet jag ju att estet bild kommer ha det, och dom håller på med foto mycket mer än vad vi gör?
det är så sjukt jobbigt, så vet inte vad jag ska göra!
Ni som går eller har gått media, ni borde ju veta om man får fota mer i tvåan och trean?

nu ska jag äta mat, är SÅ hungrig, och sen ska jag sörja över malin!
Måste även plugga matte, det vankas ju matteprov på torsdag! usch

Möte imorgon i kyrkan om Konfirmandsassistent, kommer bli så jävla kul att åka till gotland tre gånger och jobba som det! Känner mig på att det kommer bli världens bästa sommar!

VINTERN ÄR DEPPIG!


Förra året
27 april när jag och sandra tog vårt första dopp!
blir väl tidigare i år va?

Kommentarer
Postat av: linnea

:( o så va dom bara två.. men vi ska klara det här! ♥

2010-02-10 @ 00:18:51
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/
Postat av: Jullan

jag vill krama DIG!!

2010-02-10 @ 14:21:10
URL: http://cyberspacejullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0