JÄVLA SNÖÖÖ

okej, nu HATAR jag snön!
I början var jag as happy för att det föll några flingor till backen men nu vill jag bara att det ska försvinna och så vill jag aldrig mer se det!

Första flingan =D
andra flingan =D
tredje flingan =)
fjärde flingan =|
femte flingan =(
sjätte flingan :O
åttonde flingan :'(
nionde flickan :@
imorgons snöoväder :@@@@@@@@@@@@@

Ni hänger med?

Dessutom är jag sugen på en ny design till bloggen, vet inte vad än, är ju inte lika påhittig som Ida Kylvik hon som fixade den designen jag har nu!
Men nu har jag tröttnat lite på rosa och mina bleka ben haha...
Har du tid och orken inne Ida så kanske du orkar fixa en ny?
annars får jag försöka fixa ihop en jag, men du är BÄST på det!

...

Nu ska jag fixa mig för att sedan vara med sandra!
Får se vad vi hittar på, vi har våra ideér!
PIJS

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Fin blogg du har!

Jag tänkte tipsa om en tävling jag har på bloggen där du kan vinna ett smyckes-kit från TIFFANY & CO!

För dig som inte evt vad Tiffany & Co. är så är det ett utav världens mest exklusiva smyckesmärke! Så passa på att tävla och vinn.



Klicka här för att komma direkt till tävlingsinlägget:

http://stockholmsjenna.blogg.se/2010/february/tavling-med-priser-fran-tiffany.html

2010-02-20 @ 19:32:06
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0