Kenzas.se tävling

Tänkte för första gången vara med i en sån där tävling som Kenza ibland anordnar.
Varför? För priset som nu är en laptop och mobilt bredband är PRECIS VAD JAG VILL HA!
Är så trött på den här datan och dessutom på min trumstol som jag sitter på bara för att jag inte får plats med min andra stol haha...
Dessutom kan man ju ta med sig datan vart man vill då, tänk på sommaren kan man ta med den när man reser, då har man något att göra dessutom kan man uppdatera bloggen oftare eftersom att på sommaren vistas man inte så mycket inomhus vid datan!
Det är ju självklart vääääääääldigt många som tävlar men jag måste göra ett försök!
JAG VILL, JAG VILL, JAG VILL, JAG VIIIIILLLL!

Hur många surfzoner har Telia?
Telias surfzoner finns på 3300 platser i Sverige. Via deras partners utomlands kan man koppla upp sig på mer än 25 000 platser runt om i världen.

Nu har jag även svarat på frågan, jag kan inte göra mer än hoppas nu haha!
Men om du kenza läser mitt bidrag så sitter jag just nu på den här



när jag (om jag hade en laptop) lika gärna kan mysa ner mig i min säng!
som är mysigare och bekvämare!



nu kan jag inte göra mer än hoppas!
jag håller mina tummar!


Kommentarer
Postat av: Annika

jag håller tummarna för dig!!!!!

2010-02-18 @ 20:55:00
URL: http://annkyy.blogg.se/
Postat av: snyggmallan

HAHAHAHHHAHA , ja tycker ganska lika!! ;D

2010-02-18 @ 20:58:36
Postat av: Kusin

Säg inte att du är en blogg nörd? hahah! det verkar inte finnas något stopp på bloggare. Den äckligaste bloggaren är väl ändå kissie och kenza ? =)

2010-02-20 @ 17:48:22
Postat av: till kusin

varför ska du alltid vara så taskig? JAG KANSKE GILLAR ATT BLOGGA, och nje kenza är inte äcklig "killen med koll"

2010-02-21 @ 01:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0