matteprov

Min dag har bestått av följande!

• Ingen busschauför med potatisnäsa har kört förbi mig, tack och lov!
• Matteprov, gick väl... sådär? ingen som vet
• Pluggat på melkers och gjort bra ifrån mig på mediakunskapen med Linnea
• Dragit ett skämt och inga skrattade, (anton ropar: NU BLEV HON GENERAD!)
• Hämtat ut recept till farmor
• Gjort tzatsiki, nu luktar jag vitlök

Mer har jag inte gjort och tänker inte göra heller, förutom alla vardagliga saker man brukar göra!

19:19 (knack knack knack i väggen) = han gömmer sina känslor

Bjuder på en bild från gårdagen, hoppas mina vänner går med på denna oranga bild!



Imorgon: FREDAG, som jag längtat och gud vad veckan har gått snabbt!
Lov om typ 1 vecka, NAJJZZZZZZZZ


Kommentarer
Postat av: linnea

så flitiga vi va idag! :) mysigt samtidigt! det gör vi oftare tycker jag men nästa gång röstar jag för som hemma och spana snygga killar ist ;) hahah jag fattade aldrig va du blev generad för ;S jag skrattade ju men kanske mer åt dig o inte med dig ;)



dina vänner hade inget val.. men okejrå ;)♥ PÖSS

2010-02-11 @ 23:17:54
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0