oturs dag?

Den här dagen börjar fan inte bra!
Efter jag gjort mig iorddning för skolan så gick jag till bussen, när jag kommer ut på vägen ser jag att bussen står vid busshållsplatsen för tidigt! (fast igentligen försent, återkommer till det) ... Så jag börjar springa och jag ser att bussen åker, jag tror självklart att bussen ska stanna vid vägen och plocka upp mig men NEJ den kör förbi, jag blev så arg att det kokade i mig! jävla potatisnäsa!
Eftersom att min pappa var på möte idag så kunde jag inte ringa han efter skjuss, så jag börjar gå till skolan! Och när jag går där på vägen så kommer det en till bussjävel och kör förbi?
och då var det den jag igentligen skulle med, för den första bussen var JÄVLIGT försenad!
Då blev jag ännu argare, så idag har jag gått till skolan och på köpet skärt upp mina tår! Blodiga och goa blev dom!

Idag var även en sorglig dag i skolan för nu lämnar Malin oss, så i slutet av dagen så tog jag hon och Linnea kort i fotostudion och gav henne även en present!!

Efter skolan drog jag till österledskyrkan på möte om konfirmationen, vi fick träffa alla ungar vi ska vara ledare för i sommar! Känner på mig att det kommer bli jävligt bra!
Kebab (Josef) och Åmål (tomas) bjöd på kebabpizza, det satt jävligt gött i magen!

Nu sitter jag här och är hungrig, några skitungar åt ju upp pizzan så jag hann knappt äta något........
Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen lägga mig och plugga matte!
Ser inte fram att gå upp halv 7 imorgon och sedan sitta i skolan och ha matteprov i 2 och en halv timme...
Kanske bäst jag går och lägger mig nu så jag inte är så trött? kan vara bra!


Hejdå malin, bjud mig på mat! ♥

Kommentarer
Postat av: Annika

du rockar, bara så du vet!

2010-02-10 @ 23:06:09
URL: http://annkyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0