upp och ner, ner och upp

alla sjunker väl ibland till att bli deppig
Men har man sina vänner och sin familj så blir allt så mycket bättre!
Ankan har livat upp min dag, danke sköning! ♥

skola imorgon, nu sjönk det igen...
Frågan är ju om man orkar upp imorgon
Frågan är ju om man kommer somna inatt
Frågan är JU! om man är sjuk imorgon? (for real, känner mig kind of sick faktiskt)

Men på lovet har jag fått 4 nya underbara plagg till min garderob!



Innan jag skrev det jag skriver nu, så skrev jag vart jag köpt allt ifrån
men varför behöver ni veta det?
Jag tycker iallafall om mina nya kläder!

men ANKAN, röda kinder och lila läppar, eller? haha fyfan
ska väl hoppa in i duschen, får väl se om man kanske är sjuk imorgon?
då fyller Linnea ÅR, bajskorven som jag inte kan gratta
nej fy fasiken, nu drar jag en varm dusch!
OCH VARFÖR har jag inte börjat läst min engelskabok som vi ska redovisa nu efter lovet?
för att jag hatar engelska, för att jag suger i engelska

nu tycker jag sommarn kan komma, jävla snö!!!!!!!
nej varm dusch vare, simma lugnt


Kommentarer
Postat av: linnea

va bra att det blev en kort bloggpaus där :D schnygga kläderna va också :D förlåt knorris men vi tar det i veckan ist! :D PUSS

2010-02-28 @ 23:26:10
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/
Postat av: Annika

haha jag säger bara tack själv för en go dag för fasiken! och jag säger bara att röda kinder och lila läppar är underbaaaaart, och den randiga tröjan från lindex är underbar och jag kommer också vilja ha den i min garderob om jag får som jag vill fast jag vill ju egentligen inte härma dig men jag kan lova att jag spanat in den länge!<3

2010-02-28 @ 23:49:37
URL: http://annkyy.blogg.se/
Postat av: Annika

haha jaha ärligt:O identiska ju!:D ja men vi får se har lite dåligt i plånboken just nu men man vet aldrig :D:D woho!<3

2010-03-01 @ 16:04:28
URL: http://annkyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0