2 dagar kvar, pain

Varför skrev jag i förra inlägget, första blogginlägget? Det är ju första VIDEO inlägget, vad tänkte jag med där?
Igår blev det pizza, tvspell, film och kort med Malin Jenna och Sandra! Jenna var med på hälften och sandra var med på hälften, om ni förstår vad jag menar så möttes dom aldrig.
Idag är det söndag vilket innebär att jag ska till farmor! Har inte träffat henne på ett tag så det ska bli kul!
Men först ska jag till konsum, busa i snön med ludde, testa på yoga med syster sen ska jag till farmor!

Tänkte slänga upp lite bilder från tjejkvällen hos denise, kan ju vara lite intressant!








nu får det räcka med bilder, VI HADE KUL!
Nu drar jag och mitt fättiga hår upp till konsum!
TJARÅ!

Kommentarer
Postat av: cyberspacejullan

åh va kul

2010-01-10 @ 19:09:04
URL: http://cyberspacejullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0