bilder från julafton och nyår!

Julafton firades som alltid hos min moster!
Tänkte slänge upp lite bilder från både julafton och nyår-som firades hos sandra!

JULAFTON

syskonen

måste...






snygg tomte


sliten efter julafton, lilla ludde med!


NYÅR!














sista bilden...

Nyår spenderades i sandras lokal, tror faktiskt alla hade riktigt roligt! Det hade jag iallafall, tack sandra som styrde!
______________________________________

Nu sitter jag och kollar på harry potter, har precis käkat kött und pommes, mycket gott!
Dom här sista veckorna har jag bara ätit och ätiti, det är helt sjukt vad mycket jag smäller i mig! UCSH
Magen blir större och större, dessutom är dubbelhakan inge å leka med just nu!
MEN... Imorgon börjar vi träna fotboll, jag och ett gäng tjejer som gick på österledsskolan, våran tränare är våran gamla lärare claes! Det kommer bli så jävla kul!!!!
Nu ska jag sitta och glutta harry, men nu är min data prima ballerina så nu kan jag uppdatera mycket mer, awsome!
See you later aligator

Kommentarer
Postat av: VERITAS

Hej sötis! :)

Allt bra med dig?

2010-01-02 @ 22:40:12
URL: http://veritas.blogg.se/
Postat av: VERITAS

Jomen det är bara bra :)

Vad gör du då sötis?

2010-01-03 @ 00:34:40
URL: http://veritas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0