change

Har tänkt på mitt hår ett tag nu, det är så tråkigt och jag vill verkligen ha en ny look!
Så tänkte färga det en aning ljusare, jag är så trött på det här mörka!
Sen funderar jag på att klippa av en bit så håret är över brösten och sen skära ut,
men jag vet inte! Har sparat för att få den här längden jag har nu så jävla länge
så jag vet verkligen inte  hur jag ska göra, för kommer säkert bara ångra mig!
Men ska tänka lite till, vad tycker ni skulle vara snyggt?


kanske ska börja sminka mig såhär?
Vad tycker ni, bort en dec av håret och skära ur?


AJ NEED SoM FACKING HÄLP

Kommentarer
Postat av: mallan

spara längdeeen!!!, du har as fiiint hår!, du får färga om du vill & så frå du klippa ngt fint med luggen eller ngt :)

2010-01-17 @ 11:58:04
Postat av: Annika

tror det skulle vara kul med förändring för dig men tänk igenom innan! du kan ju göra det fräscht gör ingenting du ångrar sen ... fast jag tror faktsikt du skulle passa i kortare :D så tänk igenom men du är ju snygging hur du är gör så:D

2010-01-17 @ 17:34:28
URL: http://annkyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0