crap

Var på bio igår med annika, blev snabba ryck hem för att duscha och fixa sig,
sedan drog vi och köpte kebabrulle med bara kebab i som vi åt på bion!
Vi såg snabba cash, den var sjukt bra och den blir ju så mycket bättre för att han är så SNYGG! Alla borde ju veta vem jag pratar om!
Kom iallafall hhem lite efter 12 igår och fick knappt en blund på natten,
så var astrött i skolan och illamående så fick åka hem då jag sov i 3 timmar!
Spydde ingenting iallafall, tack och lov!

Min facebook DAMPAR SÖNDER,
jag kan varken gilla, kommentera eller uppdatera min status?
men det värsta av allt, jag kan inte logga ut? helt fast
Arg jag blir, funkar internet så är det ju självklart något som inte ska funka! CRAP

Nu kom syrran hit så ska göra en massa slingor i hennes hår,
hudik om två dagar också, ska bli så jävla kul!!!
Nej nu ska jag piggna till och fixa syrrans hår!

jag & min kusin Linnea som jag snart kommer hälsa på en bit från Hudik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0