finally

Nu funkar internet på min data igen, äntligen!
Så sitter och fixar och trixar med en massa bilder i Photoshop element, ett program jag föredrar framför photoshop mycket roligare och lättare! ASKUL!

Så kul när man sitter och kollar på en gamla bilder, hur fan såg man ut förr i tiden? haha! Men jävligt kul att ha kvar så gamla bilder, det väcker ju en del roliga minnen!

Jag är jävligt sugen på att photo nu också, vill ta några vinterbilder innan snön försvinner, men det är ju så jävla kallt både för händerna och kameran om man ska foto ute nu!
Så väntar lite tills kylan sjunkit!

nu ska jag kissa sönder min toa innan jag själv går sönder!

HUMOR i mitt rum skulle inte sitta fel nu, vill ha en trevlig sandra här nu!
sandras mamma som kirrat snåpen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0