FOTBOLL

I am so jävla back!
Idag drog vi igång fotbollen med tjejerna, och det kunde fan inte bli bättre! Det var så jävla kul, mycket skratt, alla kände alla, och sen världens bästa föredetta lärare som tränare, sen var även den andra världens bästa föredetta lärare Katarina med och spelade med! Och deras dotter Andrea som är otroligt rolig!
Kan ju fan inte bli bättre än såhär, hoppas det fortstätter!
Imorgon ska vi träna iallafall, sen blir det filmkväll hos Tränaren också (claes) ...

Nu ska jag smälla i mig en piråg, sen tänkte jag basta med Annika om hon hinner hit innan bion börjar.
vi tänkte gå på avatar, har hört att den är ASBRA men jag vet inte, blåa gubbar?
Inte min typ av film, i think, men vi får se hur det blir!

Nu ska jag ta kontakt med Annika sedan käka, se you later!

en gammal bild från när jag spelade fotboll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0