hold on, be strong

sitter här och lyssnar på en låt som alltig piggar upp än om man sörjer över "no guy love in  my life"
gammal men bra låt, som oftast stämmer!

"Love can go away forever if you push it
And you have to remember don't rush it
If it ain't right it is wrong
And you'll be crying why me, why won' anybody try me

You might be saying ooh, I don't wanna be lonely
Ooh, I don't wanna be by myself
Ooh, don't wanna be lonely -no, no
Why ain't anybody lovin' me

But there's always someone out there who'll be there for you
There is always someone out there who'll care for you
There's always someone out there who'll be true, true, true
Hold on, hold on, be strong"

Typ så, annika och jag brukar skrika till låten! Man mår faiktiskt bättre då, tro det eller ej haha!

Imorgon bär det av till mina kusiner i (kommer inte ihåg vad det heter)
och någon dag efter det åker jag till världens bästa kusin Niklas som bor i Hudik nu för tiden med Erika,
kommer bli jävligt kul att träffa dom två igen!!
Måste packa lite nu och även plugga, har redovisning imorgon.
Inte redo att redovisa för klassen än, eller halva klassen som det handlar om nu haha!
Men det kommer nog gå bra, hoppas jag!

Dagens höjdpunkt
• Pappa hämtar mig hos Malin, när jag hoppas in i bilen hann jag inte säga mer än:
Jag ska ju bort imorgon så kan vi............
köpa godis avslutade han med, vi åkte ner till godishuset då han säger, så skynda dig nu!
Men jag har inga pengar?
Så han följde med in och det blev att båda köpte en varsin godispåse, eller pappa köpte då.
Han köpte nog upp hela godishuset!
Hans påse var nog 4 gånger så stor som min, typ såhär



och nej, jag skojar faktiskt inte!

Nu ska jag banka in lite om barnsoldater i min hjärna,
hemskt hur barn har det igentligen, i andra länder!
Blir tvingade till att bli soldater och för att dom inte ska rymma hem måste dom skjuta alla i familjen, usch vad hemsk, skulle jag bli tvingad att skjuta min familj skulle jag skjuta mig själv!
Nej tack och lov för att jag bor i Sverige, även om man klagar på det ibland men vi HAR DET BRA!



hemsk bild, stackars barn!

Kommentarer
Postat av: Annika Eriksson

haha så jävla bra. Det är bland det skönaste och bara skrika ut och sen får vi inte glömma armarna vid "fo-ooo-or me" pussvabradue<3

2010-01-26 @ 22:44:45
URL: http://annkyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0