kyla go away

nu klagar även jag på kylan, som har varit så emot alla som klagat!
Men nu har även jag fått nog, kylan gör mig ledsen, som regn!
Snö gillar jag ju fortfarande, det är bara när kylan biter än i kinderna,
det är så obehagligt att vara kall, usch!

Min data har börjat dampa igen, båda två den här gången!
Eller för att vara mer exakt så tror jag det är internetsladden, internet funkar varken på den stora datan eller den bärbara, när dom äntligen är fixade!!!
Så surt, att det är just mig det ska hända också! Men nu har jag bosatt mig vid pappas data ännu än gång, där jag dessutom inte har några bilder, iallafall inte dom roligaste, nyaste och gamlaste! Vilket är väldigt tråkigt, en bild på ett inlägg gör ju inlägget mycket roligare!
Aja, idag har jag träffat Linnea, äntligen!
Trivs så bra i hennes sällskap och man har alltid ett leende på läpparna när man är med henne!!

Igår kom malin och sandra hit och dom lärde mig ett väldigt roligt kortspel, som jag dessutom vann på!
Så snart ska jag spela det med familjen, SÅ KUL VAR DET!

Nu ska jag busa lite med ludde innan maten blir klar, vi hörs när jag orkar dra mig till datan igen!
KYSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0