long time ago

Känns som att jag inte uppdaterat på länge nu, skolan stoppar än och dessutom detta jävla cp internet, som nu funkar! Ibland funkar det inte och ibland gör det det! weard
Igår var jag hos sandra på 18 års fest, tack så mycket! Åkte hem lite tidigare än min kompanjoner från karlskoga för jag kände att jag fick nog och ville bara hem.
När jag står och väntar på bussen som tar mig till resecentrum står jag och pratar med pappa i telefon och så hör man röster i bakrunden att carro kan hämta mig i resecentrum! Skönt som tusan, så när dom kommer hoppar jag in i bilen och ber mamma sätta sig på min strumpor för jag var så kall om fötterna, och det värmde upp lite hha!
Nog om det!

Idag ska jag nog leka med min vännina Linnea, i hope!
Får se vad skojj man hittar på med henne!

JAG VILL UTOMLANDS TILL SOL OCH VÄRME!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0