nej och ja

Nu är jag äntligen hemma till min säng och ludde, men får ju inte glömma min underbara familj, Borta bra men hemma bäst stämmer alltid så jävla bra!

Det har varit kul där borta, roligast var att träffa mina kusiner Niklas, Linus och Linnea!
Har tagit mycket bilder så tänkte lägga in några!

Åkte även snöskoter där borta, och JÄVLAR vad KUL det var!!!! Vill jag verkligen göra om, vilket jävla drag det var, så skönt!

Gött att jag har prov i idrott imorgon och har inte ens kollat på papprena, men känns inte som att jag bryr mig speciellt mycket. Tycker idrotten är så rörig, vi är ju typ mer än 40 pers som har idrott så det blir ju asjobbigt! Så det där med idrotten tänker jag ta seriösare när dom splittrar på klasserna!

Tänkte lägga mig i sängen nu och läsa igenom papprena lite! Får se hur det går imorgon!
Dumt nog när jag var där borta så har jag glömt tagit mina minipiller på 4 dagar, känns inte så jävla bra faktiskt!
Så får se vad som händer nu, ska iallafall fortsätta ta dom som vanligt och hoppas på att inte någon jävla lingonvecka börjar jag som klarat mig utan det i snart ett år typ!

Nu innan jag tar natten lägger jag in lite bilder!

snöoväder när vi åkte dit, såg knappt vägen!

färgade håret på Erika

lilla linus med sina roliga miner haha!

öl, nej det var inget i!












Det fick bli sista bilder, orkar ju inte ladda upp alla dessutom kanske det inte är så kul att se typ samma bild hela tiden!
Nu tänker jag gosa ner mig i min 1.80 säng och bara njuta, har längtat efter min säng!
så godnatt suckers


Kommentarer
Postat av: saniz

ja glömde också pillerna 4 dar en gång å mensen kommer dirr! haha så synd :(

2010-01-31 @ 23:14:49
URL: http://susannapettersson.blogg.se/
Postat av: LINNY

nej vilka godingar :D

2010-02-01 @ 18:36:07
URL: http://linn-olsson.devote.se/
Postat av: saniz

haha de tar nog bara 1-3 dagar ;)

2010-02-01 @ 19:38:01
URL: http://susannapettersson.blogg.se/
Postat av: Kussen =)

HAHA, trosvarning? Looooooool, Erika är inte glad för bilden du la upp ;)

2010-02-02 @ 21:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0