Sammanfattat 2009

Tog dessa frågor från ankys blogg!

SAMMANFATTNING 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Gud ja, Varje år gör man ju något nytt!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Skulle börja träna och hålla igång, det bröt jag rätt gött

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nope

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej och det är jag mycket glad över!

5. Vilka länder besökte du?
TUNISIEN!!!!!!!!!!!

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Sommarjobb, inte vara så jävla lat, "äventyr"

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
17-24 maj!
15-17 juli

8. Vad var din största framgång 2009?
fått bättre självförtroende, vilket jag hört är viktigt! Men har en lång väg tills det verkligen sitter!
Sen träffa en kille jag pratat mycket med i trysil, det var något nytt!

9. Största misstaget?
Gå på skitsnack som sedan sårat än, något jag lärt mig nu!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
40 graders feber och halsfluss, annars inget speciellt

11. Bästa köpet?
kan inte komma på något speciellt faktiskt!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
mat och snacks skulle jag tro! fy eve

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Tunisien, det var det absolut bästa med år 2009!!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
I know you want me
Down
Bodies
Highway man
en massa mer, men dom speciellt!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mycket mycket gladare!!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
umgåtts mer med mina vänner och åkt ner till stranden och träffat folk som jag inte gjort någonting!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
jaru, ingenting skulle jag tro! Ångrar nog ingenting som kom den här sommarn!

18. Hur tillbringar du julen?
Släkt och familjen1

19. Blev du kär i år?
jag blev nog det, svårt att säga men jag tror det! Inget jag ångrar faktiskt :)

20. Favoritprogram på TV?
Idol skulle jag tro, det var riktigt bra i år1

21. Bästa boken du läste i år?
Har läst många, men den bästa var nog gömda, hemsk men bra!

22. Största musikaliska upptäckten?
Ingen speciellt, visst har jag hört nya artister men ingen I LOVE!

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Utomlandsresan till tunisien var en del av min present som jag önskade mig, sen en jävla bra dag och det fick jag med mina bästa vänner! Det kunde faktiskt inte bli bättre!

25. Något du önskade dig men inte fick?
Tror inte det var något faktiskt!

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Den spenderades med min familj och mina bästa vänner!

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
en utomlandsresa kanske, vet att jag bara ville bort där ett tag så det hade nog gjorde det lite bättre!

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Pösiga stora kläder, gillade inte tajt. Så jag andvände shorts, pösjeans och stora kortärmaden!

29. Vad fick dig att må bra?
All kärlek jag fick från både vänner och familjen!

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Fanns många många många!

31. Vem saknade du?
THERESE, henne umgicks jag för lite med! Sen saknade jag även min kusin niklas, robin och linnea. Sen ville jag träffa min kusin linus som jag aldrig träffat också, får bli det här året!

32. De bästa nya människorna du träffade?
Linnea & Malin, ingen tvekan om den saken!

33. En bild säger mer än tusen ord, välj en bild du tycker sammanfattar år 09?
sammanbandet vi hade i klassen slår allt, 3 år med världens bästa som
sedan splittrades, den här bilden säger mer än tusen ord!


peace und love


Kommentarer
Postat av: VERITAS

Då förstår ja varför du har så snygga ben! :)

Ja gör itne så mkt.. Funderar på att åka till kista en snabbis, måste lämna tillbaka en tröja..

2010-01-03 @ 17:20:22
URL: http://veritas.blogg.se/
Postat av: annika

en sak som jag inte tänkt på är ju förfan att jag lärde känna dig det här året!!

DET är fan mäktigt

2010-01-03 @ 22:27:56
URL: http://annkyy.blogg.se/
Postat av: VERITAS

Jasså

ja men fina ben har du i vilket fall som helst!!

2010-01-03 @ 22:57:26
URL: http://veritas.blogg.se/
Postat av: VERITAS

Hej sötis.

Allt bra med dig idag? :)

2010-01-06 @ 22:22:51
URL: http://veritas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0