sovdags i högsta hugg

Idag har det varin en glad dag!
Vet inte varför men har haft ett leende på läpparna hela dagen, känns skönt haha!
Idag och även igår slutade vi vid lunch pågrund av inställda lektioner.
Men jag Linnea och Malin satt kvar och jobbade i skolan och blev klar med våran uppgift om socialdemokraterna, fan vad skönt att ha det gjort! Jävligt duktigt av oss tycker jag!
När jag kom hem gjorde jag mediakunskap och sedan slumrade jag till i soffan med ludde!
När jag sedan vaknade tog jag en långpromenad med ludde ner till farmor och hälsade på,
sedan gick vi den långa promenaden tillbaka, riktigt skönt med promenad faktiskt!

Men idag har det varit en fet dag, när jag kom hem dränkte jag pommes i fett och proppade i mig och sen nu ikväll har vi käkat kycklingklubbor och pommes, mår skit illa när jag tänker på det!!
Bra på ett sätt att jag inte tycker om fetmat så mycket längre, tummen upp (y)

imorgon ska jag mysa med min jullbajs, möjigt!
bara för att hon lägger in så snygga bilder på mig :*


Nu ska jag dejta kudden som dom flesta säger, eller möta sängen, GODNATT!

Kommentarer
Postat av: cyberspacejullan

mm-mmmm-mmmmm!

sessy brud

2010-01-22 @ 13:44:56
URL: http://cyberspacejullan.blogg.se/
Postat av: saniz

AHRÅ! :D

2010-01-24 @ 12:26:41
URL: http://susannapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0