trött som fän

Gårdagen var mycket mysig, drog till mallan med jenna och klarade ut tvspelet som vi kämpat med väldigt länge, haha!
Sedan gick vi hem till mig där vi kollade på Bamse i trollskogen, (för att väcka våra barnminnen)
Efter filmen knallade vi upp till konsum och köptde frukt och choklad, sedan sa vi hejdå till jenna så gick jag & malin hem till mig igen och lagade mat, hamburgare och sallad fick det bli!
Sedan smälte vi chokladen och hackade frukterna och satt oss & kollade film och åt!

Pappa hade även sina arbetskamrater här samt några till, ena killen somnade i min säng och jag & malin tog i med våld för att få ut han!
(vi tog alltså i ett varsit ben och drog ur han ur min säng)
Han gick sedan ut till pappa och sa att han hade taskiga barn,
men so what? vi missade halva filmen pågrund av allt!

...

Blev arg på min data förut, så arg så det kan komma några tårar!
En del vet vad jag pratar om!
Nu ska jag sova hem halvtimme innan yogan börjar!
Ska bli riktigt skönt med yoga sen!
Fast jag måste plugga men inte så jävla lätt när man inte fattar,
ska kolla igenom läxan innan jag sover iallafall och ska se om min hjärna fattar idag!

Malin och jag har pratat om sommaren och kommit på en sån jävla rolig grej!
Längtar verkligen till sommaren nu, SOL&VÄRME KOM!
Det kommer bli världens bästa sommar!

malins stuga och cykel, förklaringen till våran plan!


GODNATT eller HEJDÅ


Kommentarer
Postat av: mallan

Jag fattar planen!! :D DET KOMMER BLI AS KUL OM DET BLIR SÅÅ!!! :D & det skadet! ;)

2010-01-24 @ 20:43:49
Postat av: jenna

hörde planen :D! värkar jätte kul ju :d <3

2010-01-25 @ 17:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0