YOGA

Nyss kommit hem från en pass från yogan, det börjar ta sig!
Är mycket vigare än vad jag var när jag började och jag kan göra lite mer saker nu också! ASKUL!!
Nu är jag sömnig så tänkte kolla på nya wallander och se om den faller mig i smaken, hört att den ska vara rätt dålig, vi får väl se!
HUDIK SNART, ska hälsa på mina kusiner men mest min kusin niklas som fyller hela 20 jävla år!
Kommer bli askul och längtar verkligen till att träffa alla, och min kusin jag aldrig träffat också, lilla Linus!
nu har jag dragit på filmen så ska leva mig in i den så ingen får kontakt med mig!
tjollahopp



omg

Kommentarer
Postat av: VERITAS

HAHAHAHHA först ja ba WTF är de på bilderna.. Sen såg ja.. Shit va vig du är :O



Jomen det är bara bra med mig med :) Vad gör du då? :)

2010-01-20 @ 22:28:58
URL: http://veritas.blogg.se/
Postat av: saniz

snyggt evelina haha :D

2010-01-20 @ 22:40:41
URL: http://susannapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0