far å fly

Idag tog vi båten över till smögen, och så åkte jag pappa och bror sån där ribboat!
ÅHHHH jävlar vad det gick, och jävlar vad vi flög!
FYFASIKEN vad kul det var, lätt bland det roligaste jag gjort.
Man sitter där och är skit rädd medans man känner sig så jävla glad!
900 häst krafter, förstår mig fortfarande inte på sånt där.
Men det uttrycket som hörs "Åhh jävlar vad COOOOLT" , så i guesss that it's cooool



nu ska jag sova, för imorgon ska jag och grabbarna ut på stora havet och fiska!
Älskar att fiska, så hoppas jag får en fisk som är lika stor som mig
skämt åsiidoo
Jag och grabbarna haha, Pappa Kent Bror och kusin, inga bruttor vill följa med
men det hindrar inte mig, no wayy!!

godnatt och adjö
har föresten rethosta, sååå jävla jobbigt, det är fan värre än dig
hehe

pussTJA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0