H E M M A !

Nu är jag hemma, efter en vecka på kusten!
Kungshamn är INGENTING mot Grebbestad, så jag är glad att våran sista dag/natt spenderades i underbara Grebban!
Jag har både haft kul och tråkigt, mycket beror väl på vädret.
Tror det regnade varenda dag vi var där.
Men vi åkte Ribboat, vilket var det coolaste jag nånsin åkt, sen fiskade vi ju också. Och så mycket fisk har jag aldrig fått i hela mitt liv, så det var en upplevelse!

Tänkte inte skriva sån lång text för min syster är här och har inte träffat den kvinnan på tre jävla veckor så ska umgås med henne ikväll!
Men slänger upp lite bilder som tagits under den här veckan.

KUNGSHAMN







GREBBESTAD






Kommentarer
Postat av: linnea

hahah o vart är du blek? ;O den sista bilden va gryyym :D Ses snart hoppas jag min grisvän saknar dig nått gryymt ;) haha! PUSS

2010-07-18 @ 19:49:09
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0