just gonna stand there and watch me burn?...

Nu är det tre dagar kvar av denna vecka!
Idag är sista riktiga supar dagen, som min kusin sa.
För imorgon måste dom ta det lite lugnare eftersom att på lördag åker dom hem.
Inte vi, vi åker till Grebbestad för att spendera en natt där med Moster, Mormor och co.
Ska bli kul att träffa dom, det var ett bra tag sen nu!
Och dessutom ska det bli skönt att avsluta denna resa på ett ställe man tycker om!
GREBBAN I MITT ♥

Nu tror jag det har regnat här i Kungshamn hela jävla veckan,
så idag drog jag på mig bekväma kläder och skor och promenerade omkring
och letade efter ett solarium.
Jag hittade ett solarium en bit utanför kungshamn, och efter ca 3 timmar var jag hemma igen!
Imorgon ska det bli sol, vilket jag inte hoppas på för då blir jag besviken om det inte är sol.
Varje dag nu har man hört att det ska vara sol, så vaknar man på morgonen och tittar ut, regn...

Kommer hem på söndag, sen på Måndag drar jag igen.
4-5 dagar i Malins stuga blir, SKÖNT!
Älskar att vara där, sola, bada, fiska, spela kort och bara umgås med sina vänner!
När vi sen kommer hem äre bara tagga upp till PUTTTEEEEE!
Längtar något sjukt dit, i år kommer det bli helt awesome känner jag på mig!

Nu ska jag duscha och fixa mig, sen tar jag och knallar ner till stan för att köpa mig ett linne jag hittat!

puss och pill vart du vill




Just gonna stand there and watch me burn?
But that's alright because I like the way it hurts!
Just gonna stand there and hear me cry?
But that's alright because I love the way you lie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0