nattdopp

Blev stranden idag med Ronja, Martin och Kim.
Även fast inte solen lös så hade vi jävligt kul,
bada, brottades så ronja höll på att bryta handen av mig,
spela kort, spela boll och skratta!

Det slutade med att jag och ronja hamnade på som hemma där vi fikade,
sedan kom linnea så gick jag och linnea hem till henne där vi åt blåbärspaj,
pratade ikapp en hel del och lyssnade igenom alla låtar till putte och taggade som aldrig förr!
SJUKT TAGGAD ÄR JAG NU!
kommer bli det bästa med hela sommarn, lära känna nytt folk och se en massa band!
Är riktigt taggad på Maskinen, Adept och Hoffmeastro! (orkar verkligen inte kolla stavningen)

Senare på kvällen så hämtade två guys upp oss i sin coola bil så drog vi till näset för ett nattdopp!
Tyvärr så blev det bara två av oss som badade, jag var en av dom!
ÄLSKAR NATTDOPP, det är så jävla skönt, och mycket roligare att bada då än på dagen,
konstigt nog

Nu äre dags för sängen, imorgon ska jag vara med martin och då behöver jag energi
för att orka med den killen en hel dag.
Blir väl det gamla vanliga, dampa, äta, spela kort och dampa ännu mer.
Världens bästa vän Martin ♥

och världens bästa vänner, VART TAR NI VÄGEN?
så känner jag nu!

time to sleep, GÅDNIGHT


Kommentarer
Postat av: linnea

du är snygg min vän! taaack för igår<3

2010-07-22 @ 19:47:11
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0