Tåg och tråkigt

Sitter på tåget från grebbestad till karlskoga. Det går väldigt segt och jag och Linnea har tröttnat på att spela yatzy! Suget efter chokladen är dessutom väldigt stor, men det finns ingen kafeteria här på vagnen eftersom att det här inte är det tåget vi igentligen skulle åka med, det hade vält en lastbil med gasol så dom var tvugna att stänga av vägarna osv. Så nu sitter vi här på ett sketet tåg utan choklad. Jaja, vad gör man. Nu har jag äntligen tid att skriva här på bloggen, på mobilen dock men det får gå. Som ni har märkt så har jag varit jävligt dålig på att uppdatera, och jag har mina själ till det. Kan ju säga som så att min maj månad har varit en av dom värsta månaderna i mitt liv, men samtidigt den bästa. Allt hände i maj, verkligen allt. Det är en månad jag verkligen kommer komma ihåg. Jag blev tillsammans med en kille jag tyckte väldigt mycket om för första gången, den tiden var den bästa i månaden, min födelsedag var inte heller så dum. Den kan jag verkligen inte klaga på, hade en bästa vän vid min sida och min underbara släkt och familj. Tror inte jag ska gå in på det dåliga, inte så djupt iallafall. Jag förlorade två som jag tyckte väldigt mycket om, den ena som stod mig så jävla nära, kan säga som så att jag knappt fattat att hon har gått bort än. Men dom båda har det bättre nu! Det tog även slut med killen jag var tsm med, det är jobbig att förlora någon man tycker så mycket om. Men jag ångrar absolut ingenting och är väldigt glad för den tiden vi hade! Så ja, den månaden är ju både ett bra och ett dåligt minne. Men nu är den månaden över och idag är det första juli! Det rullar på här och där och jag jobbar med mina känslor och saknaden. Jag försöker tänka positivt och se framåt, och jag här gjort mina framsteg! Sommarlovet började 11 Juni och jag har redan hunnit med en vecka på gotland och några dagar i grebbestad. Och jag har många saker kvar som står på schemat, nu är jag hemma en vecka sedan åker jag till kungshamn! Nu har jag 62 ord kvar att skriva vilket betyder att det var slut här! Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0