long time ago

HEEEEEEEJ
det var jätte länge sen jag uppdaterade här, jag skyller på att jag har sommarlov nu
och det här sommarlovet kommer rocka, känns som att jag inte kommer ha en ledig stund.
Occcccch, resan börjar imorgon!
För DÅ, drar jag till Gotland och jobbar som ledare för alla konfirmander,
ska även fota en massa där borta.
Tar icke med mig datan, som jag tänkte först.
Tänkte uppdatera varje kväll så ni vet vad vi gör där borta, men sen slog tanken mig
att jag får ju inte avslöja något, eftersom att vi åker tre gånger i sommar och dom två
andra grupperna får ju inte veta vad vi gör. För det ska ju bli en överraskning för dom.
Men när jag kommer hem ska jag slänga upp en massa jävla bilder,
och jag lovar att jag ska bli bättre på att uppdatera också, iallafall så fort jag får tid.

Nu håller jag på att packa för fullt, resväskan är så full den kan bli, kan knappt stänga den.
Vet inte riktigt vad man ska ha med sig, lite svårt nu första gången.
Blir nog lättare att packa dom två sista gångerna.
MEN MEN, nu måste jag packa klart, har grejer kvar att göra idag!
Och imorgon måste jag gå upp halv 6, kvart över 6 ska jag vara vid ö-kyrkan
och klockan halv 7 åker vi.
SPÄNNANDE!

Ska försöka låna Pernillas data, så kan jag iallafall skriva att jag mår bra.
Annars blir ni väl oroliga, och det vill vi ju inte.

Packa klart vare, sen ska jag äta lax, gott.

GOODBYEEE, and have i nice time in Karlskoga and resten of sweden
min engelska är den bästa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0