om & om igen

lever jag? knappt
nu väntar jag på bättre tider
det här suger anus, allt suger anus
förutom min familj och mina vänner, såklart!
vad fan skulle jag göra utan dom?

för tillfället är jag arg, har damp, är ledsen, är glad
heartbroken

1,2,3,4,5 dagar kvar, sen tar jag sommarlov
då ska jag leva livet, and never look back

11 dagar kvar, sen åker jag till Gotland och jobbar där en vecka
GREAT

Gotland
Grebbestad
Malins stuga i Torsö
Liseberg
Gröna lund?
Kusten någon stanns (kommer inte ihåg namnet)
Grebbestad igen kanske?
Gotland
Gotland

vilket sommarlov jag har framför mig, såååå NO LOOKING BACK
lättare sagt en gjort dock men fan, HGAGYSBUFBBSBSH!! MHAAAH
damp sa ja

igår firade vi jenna! GRATTTIS IGEN PUDDING ♥







blev inte så mycket bilder, fan
MEN MEN
seee youu

Kommentarer
Postat av: dad

Du vet att vi finns, kram pappsen

2010-06-07 @ 07:17:37
Postat av: evelina

det vet jag pappsen, älskar er

2010-06-08 @ 23:05:58
Postat av: jennifer

fan vilken underbar sommar :o vart på Gotland ska du jobba? ;D

2010-06-10 @ 18:47:52
URL: http://ruckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0