what a great day!

UNDERBAR DAG!

solig
varm
sprang ett varv runt barkbanan
åkt inlines med världens bästa martin
ojojoj, kunde inte bli så mycket bättre!

OKEJ, som många av er vet och många av er inte vet så är min
STÖRSTA fobi getingar, hatar dom mest och vill att verenda lilla/stora
jävel ska utrotas och aldrig återvända till denna jord
idag fick jag och mamma sällskap i köket,
av den största getingen jag någonsin sätt!
man ser ju tyvärr inte på bilden hur stor den igentligen var,
ville att mamma skulle ta sitt lillfinger bredvid han,
men då blev han arg så då flög jag ut ur köket och sa skit samma!



nog om äckliga getingar
sommar vare ja, UNDERBART!


stark? jag? WOW TACK :D











Kommentarer
Postat av: linnea

ÅH älskar vattenbilden! GRYMT ;)

2010-06-02 @ 20:10:16
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0