2010.03.03

20.20 knack knack knack - någon kommer ringa dig
Ja tack, alltid kul att prata med någon!

Kör på ett snabbt inlägg, för the food is ready for me!
Jag har fått en ny favvis serie, tack jocke.
Vampire Diares, JAG ÄLSKART!

hej snyggingar


Tror jag sträckte en muskel på yogan förut, igen...
menmen, man märker resultat!
Nästa vecka blir en hejdunder vecka med träning, inte sant Annika? skönt!

Jag vill ha helg, en bra helg, jag kommer få en bra helg!

Nu ska jag äta min hemgjorda pizza utan allt "gott" glägg som min familj har på.
Jag kör på köttfärs, jag kommer aldrig bli vegetarian även om många som yogar är det.
tyvärr måste jag svika er på den delen yogakompisar
jag skulla aldrig klara mig utan kebab, ALDRIG *skriker våldsamt*

Nu ska jag äta, godbajs

Kommentarer
Postat av: Annika

haha vi kör på förfan, vi ska ha sexigaste kropparna på stranden i sommar!!:D:D:D:D

2010-03-03 @ 21:48:19
URL: http://annkyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0