björne och snigeln

Hemma idag igen, segt att vara hemma men imorgon går jag till skolan!
Idag hände en sak som aldrig hänt förut, ludde smet!
Jag släppte ut han på gården så han kunde få kissa lite,
så gick han i snön som går ända upp till häcken, och över häcken och ut på gatan.
Jag skrek på dennis, sprang ut samma väg som ludde hade tagit i rosa pyjamas byxor, min björne&snigel tröja, en blommig morgonrock och ett par slitna tofflor!

• Snön orkade inte hålla mig uppe, så jag skönk ner och låg med halva kroppen över häcken och bena rätt upp i luften och försökte komma upp och skrek ludde kom hit.
Grannarna måste tro jag är dum i huvudet som låg där och sprattlade!
Dennis var ju lite klokare än mig och tog vägen genom grinden och fick tag på ludde
• Varför tog jag samma väg som ludde?

Kind of funny faktiskt, men aldrig mer!

Min fina björne tröja jag ärvt av min coola far och en sleten ludde


mer har jag inte att säga, goodbye

Kommentarer
Postat av: Annika

hahahhahahah fan vad jag kan se det framför mig<3

2010-03-02 @ 19:29:42
URL: http://annkyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0