krokrygg

Sitter här och sträcker på ryggen, lägger bak axlarna och putar fram med pattera(karlskogadialekt)
Har tänk på sista tiden, vilken jävla grottmänniska man blivit.
BÖJD RYGG!
Kan inte tänkte mig att dom förr i tiden ser ut som vi gör idag.
Eftersom att alla undomar sitter vid datan så får man ju en kutad rygg.
Själv känner jag mig som en häxa, HEHE



ajAJ, denna "människans utveckling" stämmer ju rätt så jävla gött


nu ska jag ha en hållning, dock inte denna hållning jag just nu sitter i
HEJ JAG VILL PUTA MED PATTERA(karlskoga igen, lev er in i det)

OCH IGÅR, duktig och stolt som jag kände mig, gick jag och la mig klockan 11,
tidigt för min del!
När somnar jag, JO, klockan ETT
.......... det är ett rent helvete att ligga och inte kunna sova
då blir man arg, tårögd, vill skrika fula ord(vilket jag aldrig gör, såklart)
Varje gång man håller på att somna får man ett pirr i magen och vaknar till,
någon i andevärlden som inte ville att jag skulle somna?
Det är nu jag ska erkänna att jag sov efter skolan när jag kom hem,
kan vara anledningen till att jag inte kunde somna, men det tänker jag inte erkänna(?)

jag skulle skriva ett kort inlägg, gick väl sådär
kanske är bäst jag slutar nu

MEN INNAN, vill jag väl gratta min vän simon för körkortet också, det är han värd!
min tanke: det var på tiden, och före robert WOW ... reta han


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0