låt denna vecka gå SNABBT

Den här helgeeeeeen

Fredag: Tog det bara lugnt med Annika och Sandra
Lördag: Kalasfirande för Linnea, av mig fick hon en ring och sen ett set med bodylotion och that stuff!
Söndag: Yoga och någon mer träning jag glömmer namnet på, vampire diaries och pizza!

Jävligt bra helg, hoppas på att nästa helg blir minst lika bra och det blir den det vet jag för då
jävlar ska vi FIRA sandra så det skriker om det!

goa linnea

goa anna

goa mallan


TRÅKIG FAKTA men jag har fått världens STÖRSTA muskelknut, och den sitter så gött vid sidan av mina revben och bultar och gör ont. Kan knappt kolla bakåt med huvudet för den gör så ont, inte ens ligga på rygg.
Kind of bad om ni frågar mig
Hoppas någon snäll person med starka händer och ett gott tålamod kan massera bort den åt mig!

Nu ska jag sova, skola imorgon.
Har bestämt att jag ska ta tag mer i skolan nu, eller ja, pluggandet!
Skolan tycker jag går fint fint, ibland!
Neeeeej, sängen vare
godnatt sucker

Kommentarer
Postat av: linnea

jag är världens snällaste och starkaste! you know it ;) hoppas jag fick bort den! :D tack för helgen!! <3

2010-03-08 @ 15:06:18
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0