Life is life, barabaaam

Var hemma från skolan idag också, mår fortfarande inte prima.
Ska till mormor senare ikväll på kalas, så det gör ingenting om jag är lite krasslig eftersom där sitter man ju bara och tar det lugnt!
Men imorgon då jävlar ska jag vara frisk! och om inte, SKIT SAMMA!

Idag tänkte jag vara snäll och dela med mig av, wow två spotifylistor!
Tänkte också slänga upp ett videoklipp på min vän daniel, lyssnar du inte på vad han spelat in kommer du ångra dig. (det här är inget hot utan jag menar att ni missar något)

Spotify 1: DISNEYLÅTAR, visst fan gör dom än glad?
klicka här: disney 

Spotify 2: Gammalt skit, då menar jag gamla låtar från 80-90. GREJER DET, man tröttnar ju lixom aldrig, najs!
klicka här: old shit

Och sen då, Daniel!


eller hur är han bra? BLI rörd

nu ska jag göra mig fresch inför kalaset,
hejdå min kära

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0