long time has gone

ÅKEJ, en trött uppdatering

nu ska vi se, JO, studiedag imorgon vilket innebär SOVA UT
fast nä
har ju en hund jag måste ta hand om, promenad, mat osv
men ska inte klaga för det, han brukar vilja sova bredvid mig i sängen iallafall
gosegull

Idag har jag varit på bio med två vänninor och 0 män, dom orkade inte eller något? to bad
ni missade en ASGRYM FILM, nej men den var faktiskt bra! inte WOW men den dög,
gratis popcorn också? av någon konstig anledning glömde jag betala och hon i kassan
verkade också ha glömt bort. gratis är gott
Vi såg i vilket fall Alice i underlandet för er som la ner era hjärnor på att fundera vilken vi gick på

jag ska göra en ny design, den här suger
ska klura på hur den ska se ut medans jag försöker somna inatt!
tänkte dra mig en blund snart faktiskt
godnatt sucker



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0