sent inlägg

klockan är tre, jag kom hem för en halvtimme sen
Jag och sandra har käkat popcorn och STÄDAT lokalen,
lägg det på minnet kära vänner.
Vad ni skräpat ner och ni killar som spottar ut snus hit & dit
hört talas om papperskorg?
*nej för det fanns ju ingen*
JOOO det fanns det visst för jag hängde upp en svart sopsäck i början av kvällen så F***K YOU
Och sen folk som spiller hit&dit, PAPPER, det hade vi också.
JAJA, det var ju en lyckad kväll iallafall!
Tack till sandra ännu en gång, du ROCKAR!

lite bilder från kvällen


födelsedags barnet

snyggmallan med sina vänner, ni har väl sätt hennes blogg? klicka på hennes namn
!










en sång lite senare på kvällen

finns så mycket mer bilder så om ni vill se besök kurkko och risets blogg!
dom har dom snyggaste bilderna 
nu ska jag krypa ner i min käraste säng, den är den bästaste
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0