som små barn

Åkte in till örebro och hälsade på sandra på hennes skola,
blev utslängd ur grupprummet, inte så jätte kul kanske!
Men iallafall så gick jag sandra sandra & linkan upp till stan,
VI TRÄFFADE KITTI FRÅN ANDRA AVENYN!
Jag och sandra började, jag vet inte vad vi gjorde?
Betädde oss som små barn, men hon är ju våran största IDOL FÖRFAN,
näst efter björn rosentröm såklart.

stolt evelina och stolt sandra... Varför blir man alltid så ful när man tar kort med kändisar?


anyway, köpte en present till Linnea (hoppas du blir glad) och sen en mössa till mig själv.
Stor och vit, SKÖNT!

Ska hoppa in i duschen om en stund sen leka med mina vänner!
TAKE HAND OM YOU

Kommentarer
Postat av: linnea

OHH MY GOOOD! kom ni hem med en autograf i pannan också? ;O o klart jag blir glad!! :D din mössa kommer jag sno från dig också låter det som för den låter naajs! PÖSS

2010-03-05 @ 19:15:59
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/
Postat av: jenna

ballt:P

2010-03-13 @ 16:14:14
URL: http://ruckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0