and so on

och oj vad jag är trött, sleten, BAH ÖÖÖÖÖÖÖÖH typ
Fotade som sagt ett Bröllop förut, och pinsamt nog så vare ju Arthits mamma som gifte sig, och där klampar jag in med tråkiga kläder och en stor fet kamera.
Menmeeeeeen, fick något bra kort iallafall!
Ikväll får jag se vad det blir, känns som att jag inte har energi till något jusst nu. Men orkar inte heller vara hemma och sura, så får väl se om mina vänninor vill leka med mig.








TJA ARRE
nej nu ska jag käka sen drar jag mig iväg till kölarn och möjser med dom andra!

Kommentarer
Postat av: olivhora

sv: överallt överallt överallt. alltså, tillochmed på kronhallen :) vitacia, kostar typ 70? 100? 50? 150? vet inte. nåt sånt!

2010-05-01 @ 19:26:55
URL: http://olivneuriesser.blogg.se/
Postat av: olivhora

ojsan hoppsan eller nåt, upptäckte nyss när jag tog min dagliga dos att den heter ju för tusan inte alls vitacia utan silica. förstår inte hur jag kunde ha så fel ...

men nu vet du sanningen!

2010-05-02 @ 10:54:48
URL: http://olivneuriesser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0