I'm defying gravity

lite bilderrrrrrrr

här är jag och några tjejer när vi grillar hemma hos Denise


här är jag och mina bästa kompis Martin Bröms


här äter jag på Katrinedalskrogen med myyyy girrlsss


här har vi kul i sandras lokal (fick två stora blåmärken) VÄRT


här betyder rasmus hand "ta bort kameran innan jag slår dig"


här ska jag och Linnea åka gokart, vi ägde!


här åker jag och linnea baklänges i en billucka, rätt kul


här får ni ett videoklipp från dagen i Gelleråsen,
och ja, vi skämmer ut oss lite men......... VEM BRYR SIG? hö inte jag iallafall



tänkte slänga upp ett till men det bearbetas så seeeeegt, och orkar inte vänta längre!
Kanske kommer upp some day!
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0