fan vad braaaaa

har inte uppdaterat på väldigt länge, dålig jag är
ligger i min säng, sleten som aldrig förr,
borde VERKLIGEN plugga, orkar inte
kliar mig i ögonen 24/7, även jag har börjar känna av pollen/gräs nu
är hungrig, fast ändå inte, slänger i mig en eller två mackor
känner mig rätt så jävla sjuk, måste vara allergin

jävla allergi gör mig deppig
måste måste måste skaffa piller, heheheh

idag har jag bärt storsten, typ starkast i världen
fast rasmus tog dom tyngsta och hjälpte mig med en tung
men det tänker jag inte avslöja
opppsss, typ

nej FAN, två mackor, en säng och en tv.
inget plugg idag, dåligt eve, DÅLIGT


tja jernbers


Kommentarer
Postat av: cyberspacejullan

YO! löv ju

2010-05-10 @ 18:43:34
URL: http://cyberspacejullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0