OH MY G

jag är så JÄVLA dålig på att uppdatera jag vet
dagens fråga: Varför uppdaterar jag oftast när jag är irriterad?
ANSWER ME PLEASE

anywayyyyyyyy, idag har jag och mamma hämtat två torsbyare
Askur och Tobias, skjussade upp dom dirr till Niklas!

men en, två, tre, fyra, fem, saker som glädjer mig just nu är att
1 : Sommarn är fanimejjjjjj här nu!
2 : Den här helgen, kommer bli sjukt jävla nice!
3 : Jag fyller om en vecka, exakt!
5 : Min kusin är i the big town kga, WIHUUUUUUUUUUUU, finally
4 : Vi har köpt en massa glass, strutar, strössel och kolasås

WIHU, ska äta det sen när jag pluggar matte
matte ja, matte, vilket hemskt ord
nationella i matte, kommer få mardrömmar

MEN PEAZE, oj den var go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0