Linnea Risberg

En tjej jag känt i ett och ett halv år, och som jag kommit så nära.
Så nära att hon vet allt om mig, från topp till tå.
På bara ett och ett halv år?
Aldrig någonsin har någon ställt upp så mycket för mig som hon gör
och på sån kort tid.
Hon säger vad hon tycker, hon vet hur jag känner, hon gör mig stark,
hon får mig att vilja kämpa, hon vet vad hon säger & menar,
hon har fått mig till en starkare person, hon har fått mig att våga,
hon har mött mig mitt i natten när jag ramlat ner på djupet,
hon har hjälpt mig upp på fötter igen.
och jag vet att hon skulle göra det 1000 gånger om.
Vart skulle jag stå utan henne?
Vad skulle jag blivit utan henne?

Det finns inte ord till en förklaring som besvkriver hur bra hon är.
Men jag älskar henne,
Min andra hand
Min halva
Min inre röst "Håll huvet högt"
MIN allra bästa vän!


Kommentarer
Postat av: linnea

Jag blir rörd till tårar! Utan dig är jag fan inte hel du är min andra halva <3 Det konstigaste är att det du säger om mig är precis va jag vill säga om dig. Du stärker mig, du får mig att resa mig upp när det är tufft och gå vidare med huvet högt!



För dig ska jag göra det tusen gånger om!



BIG LOVE!

2010-11-18 @ 23:23:53
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0