Trafiktrollet trolle!

Hittade idag på spotify, trafik trollet trolle!!!!
Något man, eller iallafall jag lyssnade asmycket på när jag var liten!
Man kommer ihåg en massa saker när man lyssnar tex som:

"Godda, Godda, Godda
Nu undrar ni förstås vem dä kan va, Vad är det som är rött & svart och liten som en boll?... de är ett troll
vadå för troll, ett trafifiktroll!"

"Trolllee ärr bäst, men är ju tämligen så klok i bollen,
trolle är bäst, ifall men jämför med dom andra trollen"

"Om man vrider runt rolles öron så låter det skojjigt, såhärrr.......
om du gör så där, då rycker jag dig i svansen du
aaaaaajjjjj, du tutar jag dig på näsan
ajj, då piper jag dig i magen
då äter jag upp ditt äpple
då kastar jag nötter i din saft"

hahah någon som känner igen?
lyssna här annars!
Michael B. Tretow – Trolles Trafikvett - Stopp

KUUUUUUUUUUUUUUNGLIGT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0