Vilken dag!

Wonderfuuuuul day with my grandma and my friends!

Spenderade min förmiddan hos mormor och målade klart min fjäril
jag började måla igår! Blev nöjd med resultatet, den satt fint på väggen!

senare när jag kom hem tog jag bussen till stan och mötte kölarn.
Köpte mig penslar, färg och en söt älg jag tänkte måla, lite större
utmaning om än säger så HEHE

Sen åkte vi hem till mig, gjorde kölarn snygg och jag fotade henne
blev riktigt nöjd med bilderna!
har inte redigerat klart alla men slänger upp någon bild som blev klar!

Mallan var även med vilket jag glömde nämna!
När kölarn drog hem drog jag och mallan oss ut för en springtur,
kvart över 11, var hemma 12!
Kändes, ja, JÄVLIGT gött!
Har inte tränat på hela lovet så det satt fint!

FJÄRIL



EVE SNYGGING





SÅDÄR JA!
snygg va?
nu ska jag sova, godnatttt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0