bad to great

Igår spenderade jag dagen i Degerfors med min klass
där vi jobbade inför en tidningen genom att intervjua
politiker och ungdomar samt skriva om dagen.
Här kan ni kolla om ni vill http://bregardsskolan.se/tidning/ !

På kvällen var jag hemma och kollade på idol och vid 10 tiden
tog jag cykeln in till stan för en promenad med min bästa Linnea.
Vi hamnade nere vid näset i kompisgungan och bara skådade
den underbara stjärnklara himlen medans vi gungade mot stjärnorna.
(skulle nog passa bra som en poet, lät det inte vackert?)



ANYWAY, sen kom jag hem kall som en jävla istapp!
Tog en varm dusch och kröp sedan ner under täcket och somnade kvickt
som en, en, en? ah någoting

Idag vankas det festligheter vilket jag är väldigt taggad till.
Och ännu en gång skippar jag alkoholen och bevisar för folket "man måste dricka för att ha kul"
att det inte är sant, sounds great?
Nu ska jag slöa fram till 4 då Linnea trillar in i mitt hus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0